هشدار به همه اهالی روستای آرتون طالقان

 

 هشدار مهم   

 

 

 

 اخیرا در روستای آرتون حیوانات عجیب و غریبی مشاهده شده است 

 

چندی پیش چند شتر در منطقه ورودی ده مشغول به چرا بودند و حال نیز یک عدد خرس قهوه ای در محدوده روستا چندین بار دیده شده است. 

 

از همه اهالی محترم درخواست میشود اگر برای تفریح و گردش به مناطق حوالی روستا میروند حتما مراقب فرزندان و احتمال وجود خرس در آنجا باشند.  

 

 

آرتون طالقان در Google Earth

  

 

 

عکس بالا نمای کلی روستای آرتون طالقان از سیستم ماهواره ای گوگل است. 

  

با دانلود نرم افزار زیر و نصب آن بر روی سیستم خود میتوانید هر زمان از روز که دوست دارید وارد روستای آرتون طالقان شوید. 

  

دانلود نرم افزار Google Earth  

 

نتایج نظرسنجی برای ادامه کار سایت

  

 

این هم نتیجه نظرسنجی که خود شما امتیاز و رای داده اید 

  

 

توضیحات: 

 

 ۴۹ رای برای ادامه کار این سایت : قرار بوده و هست که کار این وبسایت ادامه داشته باشد اما نه در این مکان و با این محیط . کلیه کارهای جابجایی محیط انجام شده است و آمادگی کامل برای تغییرات اساسی را داریم فقط نیاز به نظرات شما دوستان داشتیم که نظراتتان مشخص شد. 

  

 ۲۹ رای برای بیهوده بودن کار این سایت : شاید از دید و نظر شما این سایت بیهوده باشد و هیچ محتوایی نداشته باشد. ما هم به حرف شما احترام گذاشتیم و با تشکیل تیم مدیریتی جدید قصد داریم که مطالب این سایت را پربارتر تقدیم شما دوستان کنیم.  

 ما با آغوشی باز از همه کسانی که بخواهند این سایت را هدفمند کنند استقبال  

خواهیم کرد.   

  

۲ رای برای تغییر مدیر سایت : این رای کم نشان لطف شما دوستان است و این روحیه ای چند برابر به اینجانب برای ادامه کار را میدهد. در اینجا به همه شما دوستان قول خواهم داد که در محیط جدید سایت آرتون نظر تک تک بازدیدکنندگان عزیز نسبت به همه بخشهای سایت عوض خواهد شد. 

در ضمن کسانی که تاکنون با ما همکاری میکردند (جهت ارسال عکس و مطلب) از همکاری خود منصرف نشوند چون در سایت جدید قسمت حامیان داریم که از این افراد یاد خواهد شد.

  

 ۴ رای برای حذف این سایت : درست است که با حذف این سایت همه چیز تمام میشود و زحمات چندین ساله ما به باد میرود اما از شما دوستان تقاضا دارم دلیل حذف این سایت را به صورت خصوصی اعلام فرمایید. 

 

 

روستای آرتون طالقان ملقب به دهکده سلامت

 

  

 

 

  ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی طالقان در روز یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در زمان مراسم روز طبیعت (پیتک) روستای آرتون طالقان را جز دهکده های سلامت عنوان کردند . 

 

دلیل نام گذاری این روستا به دهکده سلامت به این منظور بوده است که این روستا از لحاظ داشتن طبیعت زیبا و محیطی آرام و موقعیت جغرافیایی عالی و از همه مهمتر داشتن اهالی خونگرم و پاک در بین روستاهای دیگر طالقان خودنمایی فراوانی میکند.

 

نام دهکده سلامت را ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی طالقان برگزیدند و قرار شده است که این نام به همراه آثار تاریخی و محلی و آداب و رسوم و بازیهای محلی این روستا به ثبت ملی رسانده شود. 

 

در اکثر نقاط ایران دهکده های سلامتی شناسایی و ثبت شده اند که آرتون هم به جمع این دهکده ها پیوست.

   

 از ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی طالقان و گروه همراه و نیز اکیپ فیلمبرداری شبکه دو سیما تشکر و قدردانی فراوانی میگردد. 

 

در ضمن مراسم دیگری در این ماه در پیش داریم با نام جوی در کنی یا همان جوی پاک کنی که گروه شبکه دو سیما به ما برای فیلمبرداری و پخش در شبکه دو سیما وعده حضور دادند. 

 


 

 

 

از این پس برای مطلع شدن از آخرین اخبار این سایت میتوانید در خبرنامه آرتون عضو شوید تا به صورت اتوماتیک آخرین اخبار برای شما به اینباکس ایملیتان ارسال شود

 

 در گوشه سمت راست این سایت میتوانید با درج نام و ایمیل خود و قبول عضویت از این امکانات بهره مند شوید.

 

به یاد داشته باشید به دلیل اینکه این خبرنامه به صورت اتوماتیک و گروهی ارسال میشود امکان این را دارد که خبرنامه در باکس اسپم ایمیل شما ذخیره شود پس اسپم خود را کنترل نمایید. 

 

 

برگزاری پیتک امسال در قمیش چاک

  

 

این محل برای آرتونیهای عزیز بسیار آشناست 

 

چون محاله تا بحال به این محل زیبا نرفته باشند 

 

یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در این محل مراسم قدیمی و بسیار جالبی برپا شد   

 

که در ادامه مطلب میتوانید ببینید  

 

 

فیلمی که دوستان شبکه دو تهیه کرده اند از فردا ساعت ۱۱ الی ۱۳ در برنامه خانه ما به صورت بخش بخش به مدت یک هفته در شبکه دو پخش خواهد شد

 

ادامه مطلب ...