به یاد مرحوم ملا زین العابدین قاسمی طالقانی

 

 

این عکس توسط آقای فرهنگ روستایی از کشور بلژیک برامون ارسال شده است 

 

این عکس متعلق به ملا زین العابدین قاسمی طالقانی کدخدای روستای آرتون طالقان است

 

 

حال بشنوید از زبان خود فرهنگ روستایی .... 

 

این عکس در تابستان سال هزار و سیصد و پنجاه و چهار در مزرعه آرتونی لات  گرفته شده و پس از درو کردن یونجه ها بود که پدر بزرگ داشت استراحت می کرد و از کار سختی که انجام داده بود نفسی تازه میکرد و من از راه رسیدم و این صحنه را ثبت کردم  

 

  روحش شاد و بقای عمر برای بازماندگان   

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ز - قاسمی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
روحش شاد
اگر عکس دیگری هم داره بذار خیلی عالیه
ممنون

در حال حاضر همین یک عکس ارسال شده

اگه عکس دیگری بدستم برسد حتما رونمایی خواهم کرد

م- ح -قاسمی جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

روح مشتی آقاجون(ملای آرتون) قرین رحمت باد
من یه عکس دارم بهت میدم. یه چیزی شبیه همینه
خیلی سایت وب قشنگیه . موفق باشی

م- ح -قاسمی یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ق.ظ

راستی دست دایی فرهنگ هم از این راه دور درد نکنه.

همسایه روبروئی! (خانواده سجودی) یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام، وب خوبی داری.... ادامه بده خوبه....
روح آقاجان شاد.

سمیه فرهنگی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

روح آقاجان شاد،چقدر دلم برای اون روزایی که با آقاجان میرفیم سر خرمن تنگ شد

مرضیه قاسمی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

ممنون از بابت عکس. برا آقا جون فاتحه خوندم.
یادش به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد