سطل زباله آرتون

 

  

 

  

 

قابل توجه شهرداری محترم طالقان  

 

 

   

بچه : بابایی توی دنبلید یک چیزهایی گذاشتند که قرمز رنگه. اونا چیه ؟ 

 

بابا : عزیزم اونا سطل زباله هست که شهرداری گذاشته 

 

بچه : خوب . بابایی پس چرا تو آرتون نذاشتند؟  

 

بابا : نمیدونم عزیزم. حتما کم اومده نداشتن دیگه بیارن اینجا 

 

بچه : خوب بابا اگه بذارن خیلی خوبه نه ؟ 

 

بابا : بله عزیزم خیلی خوبه . یک خوبیش اینه اگه از اینا بذارن تو بجای اینکه شبها آشغال ببری و پرت کنی خونه اکبر آقا اینا از این به بعد ناچاری بندازی تو این سطلها 

 

بچه : ااااا  بابایی یعنی شما فهمیدید من این کارو میکنم 

 

بابا : بله عزیزم چون از خونه تا سر کوچه ۵ دقیقه راهه تا بری و برگردی . اما تو کمتر از ۲ دقیقه میری و برمیگردی خوب تابلو میشه عزیز دلم 

 

بچه : بابا اگه شهرداری قول بده از اینا بذاره هر شب آشغال اکبر آقا اینا هم میبرم میندازم اون تو 

 

بابا : آفرین پسرم . بیا ببوسمت

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ن.ساکن چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ق.ظ http://nsaken.mihanblog.com

من چند وقته نرفتم طالقان دلم تنگ شده بود گفتم بگردم همزبون پیدا کنم...
شاید تو ده مام از این سطل اشغالا گذاشته باشن...

فرشید مامانی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://taleghan.ir

بچه جان برو به بابات بگو دنبلید تو حوزه ی شهرداری نیست بره فرمانداری پیگیری کنه

نینا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

حالا حالاها باید لُنگ بندازین

mreza farhangi چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ

اون شهر ماست که میگن خانه ی ماست ...یا شامل ده آرتون ما هم میشه بینندگان عزیز؟:دی

محمد حسن جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

در پاسخ به آقای مامانی باید گفت روی سطل زباله های آرتون با خطی درشت نوشته - شهردای طالقان - و نه فرمانداری
ثانیا در پاسخ به خانم نینا باید گفت ما همیشه به دنبلید می رسیم و همیشه از آن بالاتر میرویم . چون آرتون همیشه بالا تر از دنبلید قرار دارد.

لنگ ها را باید شست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد