ساره خانم تنها در روستای آرتون

 

  

 

 

این هفته در حال گشتن توی روستای آرتون بودم که به پیرزنی تنها که کنار منزلش نشسته بود رسیدم

 

سریع پیشش رفتم و احوالپرسی کردم 

 

من اون پیرزن رو میشناختم اما اون پیرزن منو بجا نیاورد 

 

با کلی مشخصات دادن بالاخره چیزی به ذهنش رسید 

 

پیرزن تنها به امید رسیدن فرزندانش که در راه بودن جلوی در منزل منتظر بود  

 

زمانی این زن از سروصدا و هیاهوی فرزندانش در امان نبود و حال تک و تنها به انتظار نشسته

 

من هم از فرصت استفاده کردم و از خاطرات گذشته اش براتون صداهایی ضبط کردم  

 

  

 لینک ۱ 

 

لینک ۲

 

لینک ۳ 

 

لینک ۴

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://majag.blogfa.com

مطلب جالبی بود استفاده کردم.پیرزن باذوق و دل زنده ای انتخاب کردی .راستی انسانها همیشه در انتظار و تنها میمونن.شادباشی.

دریا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ق.ظ

خیلی خیلی ممنونم از لینکهای صوتی که گذاشتین، سالهاست که این صداهای قشنگ و دلنواز رو نتونسته بودم بشنوم ، دلم برای طالقان پر می کشه ، منو بردید به حال و هوای بچگیم ، بهترین جای دنیا طالقان است.

مریم... جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://taranommn.blogfa.com

چه عالی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد